Нормативно-правові документи

Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2021/2022 навчального року   https://cutt.ly/nWspM3N

Закон України "Про освіту"


Програма Мистецтво 5-9 класи (музичне та образотворче мистецтво 5-7 класи)

Програма Мистецтво для 10-11 класів ЗНЗ (рівень стандарту)


Критерії оцінювання предметів художньо-естетичного циклу https://cutt.ly/vWsehAE


Що потрібно знати про підвищення кваліфікації https://eo.gov.ua/shcho-potribno-znaty-pedahohu-pro-pidvyshchennia-kvalifikatsii/2021/06/03/                                                                                                                                         

https://docs.google.com/document/d/1-Uk8KakJ6DOP6HrUFtszWJtx7YCtPOOI/edit ключові компетентності

https://docs.google.com/document/d/1UtEbTFMuH3Yq0VYnXX0l9Jec-OO_iJGE/edit метод. рек. для пілотних шкіл

https://docs.google.com/document/d/1UtEbTFMuH3Yq0VYnXX0l9Jec-OO_iJGE/edit вимоги до результатів навчання

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020 -2021 навчальному році.


Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу в 2019-2020 навчальному році



Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок журналу з  предметів художньо-естетичного циклу ( образотворче мистецтво, музичне мистецтво та інтегрований курс «Мистецтво»)
      У 2019-2020 навчальному році  загальну мистецьку освіту в основній школі  учні опановуватимуть за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів «Мистецтво. 5-9 класи» (автор Л. Масол та ін.) оновлена, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017  №804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Вона вміщує три блоки: «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво» або  інтегрований курс «Мистецтво».  Учні 10-11 класів навчатимуться за навчальними програмами  «Мистецтво. 10-11 класи. Рівень стандарту» та «Мистецтво. 10-11 класи. Профільний рівень» (авт. Абрамян Т.О., Аристова Л.С., Гайдамака О.В., Гараздовська М.Т., Гречана О.І. та ін.
Види оцінювання навчальних досягнень учнів

 Поточне оцінювання
Поточне оцінювання проводиться кожен урок протягом вивчення теми.
На лівій сторінці розгорнутого журналу в розділі «Облік навчальних досягнень учнів»  вчитель веде щоденний облік відвідування учнями занять, вставляє оцінки за виконану роботу. На правій сторінці – записує дату проведення уроку, тему, кількість годин, відведених на тему, назву уроку, підручник, домашнє завдання.
     Дата проведення занять записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник – місяцем поточного року. Наприклад, 04/09 означає, що урок проведено четвертого вересня.
      Відсутність учня на уроці позначається літерою «н».
Домашнє завдання задається й робиться відповідний запис у журнал. Його основною метою є орієнтація учнів на естетичне освоєння навколишнього світу. В якості домашньої роботи з «Образотворчого мистецтва» може бути запропонована заготівля підсобного матеріалу для роботи над темою наступного уроку, підготовка повідомлень про творчість художника або окремого твору, відвідування учнями виставки або художнього музею, спостереження та замальовки ескізного характеру з натури, з пам’яті краєвидів тощо. Основним видом домашніх завдань в основній школі з предмета «Музичне мистецтво» мають бути завдання на слухання та інтерпретацію музики в навколишньому середовищі, а також завдання творчого спрямування.
   Домашнє завдання виконується за бажанням учнів і заохочується вчителем.
 
Тематичне оцінювання
проводиться на основі урахування поточного оцінювання, враховуючи його динаміку (зростання чи спадання). Виставляється в журналі в окрему колонку без дати, двічі на семестр. Деякі теми програми розраховані на вивчення впродовж семестру. У цих випадках з метою узагальнення вивченого доцільно здійснювати проміжне оцінювання навчальних досягнень учнів. Тематична оцінка не підлягає коригуванню. Тематичне оцінювання здійснюється після опрацювання теми програми. У разі не атестації учня (причина – відсутність протягом всієї теми, не виконання вимог теми) робиться відповідний запис: н/а (не атестований).
     Наголошуємо на тому, що навчальна діяльність учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу у 1-7 класах може проводитись у різних формах, окрім письмових (запис учнями будь-якої інформації зі слів учителя чи з дошки, контрольних, самостійних робіт, написання рефератів), які спричиняють додаткове недоцільне навантаження учнів.
     
       Семестрова оцінка виставляється на основі тематичних оцінок та записується в журналі: (І семестр, ІІ семестр). Семестрова оцінка коригується (Скоригована).

Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових балів. Перевага надається результатам другого семестру. Річна оцінка коригуванню не підлягає. В журналі записується в одну колонку без зазначення дати (Річна).

  Зразок оформлення лівої сторінки журналу:

Прізвище, ім’я  учня
03/09





10/09
17/09



Тематична
07/11
26/12
Тематична
І семестр
Скоригована
14/01
Іванов Сергій
10
11
10
10
10
10
11
10
10
10

11
Петров Іван
9
10
9
9
9
10
9
9
9
9

10



Прізвище, ім’я  учня
22/01





29/01
17/02



Тематична
07/04
26/05
Тематична
ІІ семестр
Скоригована
Річна
Іванов Сергій
10
11
11
11
11
10
11
11
11
11

11
Петров Іван
9
10
9
9
9
10
10
10
10
10

10

  







Зразок оформлення правої сторінки журналу:

№ з/п
Дата
Зміст уроку
Домашнє завдання
Железняк, Ламонова «Образотворче мистецтво 5 клас», К.: «Генеза», 2013р.


Тема1 «Графіка» (8 годин)

1
03/09
Види графіки
Принести осіннє листя для малювання з натури
2
10/09
Ботанічні замальовки.
Вміти пояснювати зразки композицій
…..



Тема 2 «Живопис» (8 годин)

10
17/11
Види живопису.
Знати основні види живопису.

16
26/12
Ужиткова графіка. Створення вітальної листівки до свята.



Тема 3 «Скульптура» (10 годин)

17
14/01
Види скульптури
Підготувати матеріал для ліплення
….
….



  Рекомендації  підготувала
 керівник ПМК вчителів «Мистецтва»           Амеліна В.Р.





Немає коментарів:

Дописати коментар