субота, 24 серпня 2019 р.

V Конгрес освітян Донеччини «Нова українська школа: вчимося вчити по-новому». День четвертий

    23 серпня 2019 року на базі Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся четвертий (завершальний) день V Конгресу освітян «Нова українська школа: вчимося вчити по-новому».
    Педагогічні розсипи
    «Мистецтво в освітньому просторі Нової української школи»
    Секція «Педагогічні розсипи»  з теми «Мистецтво в освітньому просторі Нової української школи» об`єднала 36 фахівців області. Метою секції було визначення пріоритетних напрямків роботи та підтримки професійного розвитку, підвищення рівня компетентності педагогів-тренерів і вчителів мистецьких дисциплін відповідно до основних напрямів державної політики в галузі мистецької освіти у 2019-2020 н. р., презентація досвіду провідних спеціалістів, педагогів-практиків щодо конструювання оригінальних моделей мистецької освіти в контексті Концепції «Нова українська школа».
    Відкрила роботу секції Ширко А. А, завідувач відділу культури та естетики Донецького ОБЛІППО, яка окреслила реалії та перспективи мистецької освітньої галузі та акцентувала увагу на нових професійних ролях та завданнях сучасного вчителя мистецтва в контексті Концепції «Нова українська школа».
    У теоретичній частині заходу учасники мали можливість ознайомитися з найбільш пріоритетними питаннями, що визначають зміни мистецької освітньої галузі відповідно до державної політики:
    • «Як освіті зростити хорошу людину: соціально-емоційне та етичне навчання як інструментарій для формування навичок ХХІ століття» (О.П. Бодик, завідувач кафедри історії, суспільно-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання, кандидат філологічних наук);
    • «Формування емоційної сфери дитини засобами образотворчої та музичної діяльності» (Н. О. Чепель, кандидат психологічних наук, методист відділу культури та естетики Донецького ОБЛІППО);
    • «Формування медіаграмотності як засіб національно-патріотичного виховання на уроках мистецьких дисциплін у межах реалізації Концепції Нової української школи» (Л. В. Хмарна, методист відділу культури та естетики Донецького ОБЛІППО).
    У практично-презентаційній частині своїм досвідом поділилися вчителі-тренери НУШ у рамках теми: «Перший рік НУШ: реалії та перспективи». Вони окреслили можливості, які відкриває перед педагогами нова освітня програма.
    • «НУШ – складність, яка того варта. Шість цеглинок Lego – грати та навчати з радістю» (С. В. Кваснікова, учитель музичного мистецтва, Бахмутського НВК «І-ІІІ ступенів № 11 – багатопрофільний ліцей» Бахмутської міської ради Донецької області);
    • «Мистецька освітня галузь: реалії та перспективи» (О. І. Гречана, учитель мистецтва КЗ «Маріупольський навчально-виховний комплекс «колегіум-школа» № 28 Маріупольської міської ради Донецької області»);
    • «НУШ: досвід і перспективи» (В. О. Солов`ян, учитель образотворчого мистецтва, НВК І-ІІІ ступенів – ліцей Добропільської міської ради Донецької області.
    Корисними й актуальними були виступи педагогів-практиків, присвячені впровадженню в освітній мистецький простір інноваційних новітніх технологій:
    • «Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії» (Е. Б. Кущенко, учитель мистецтва Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівської районної ради Донецької області).
    • Квест -технологія на уроках мистецтва «Композиція (І. П. Тимофеєва, учитель мистецтва Новодмитрівського НВК Костянтинівської районної ради Донецької області).
     Ознайомитися з матеріалами заходу можна за посиланням:

    Немає коментарів:

    Дописати коментар